Mukaan toimintaan

Hallitukseemme valitaan uudet jäsenet yhdistyksen syyskokouksessa, joka järjestetään loka-marraskuussa. Syyskokous on avoin kaikille jäsenille, joten jos olet kiinnostunut hallitustoiminnasta, tule ihmeessä paikalle! Kokouksen ajankohdasta ja paikasta tiedotetaan sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa sekä yhdistyksen nettisivuilla.

Toisinaan hallitukseen saatetaan tarvita uutta verta myös toimikauden aikana, mikäli joku hallituksen jäsenistä luopuu paikastaan. Mahdollisista täydennyspaikoista tiedotetaan erikseen, joten kannattaa olla kuulolla ympäri vuoden.

Mikäli hallitustoiminta ei ole sinun juttusi, mutta haluat silti olla osallistua toimintaan ja kuulla kuumimmat juorut ensimmäisten joukossa, voit ilmoittautua yhteyshenkilöksi. Lisätietoa yhteyshenkilön toimista voit kysellä vaikka sähköpostitse.